sobota 10. ledna 2015

Knižní výzva na rok 2015

A protože tu už je rok 2015, je čas zapojit se do nějaké výzvy. Koukala jsem se různě po blozích, našla jsem pár do kterých by se dalo zapojit ale vždycky to mělo nějakou část kterou je jasný že bych nesplnila nebo která mi prostě nevyhovovala. Tak jsem si tak nějak dala sama pár věcí dohromady. No, přiznám se, že jsem se tak trošku inspirovala výzvou na blogu u Sally(určitě tam koukněte, má moc super blog :-)), takže by se dalo říct že to není úplně z mé hlavy, jen jsem tam pár věcí pozměnila...Ještě se chci omluvit že výzvu přidávám až teď ale nějak jsem to v roce 2014 už nestihla dodělat.



Přečíst 8 knih od autorů od kterých jsem dosud žádnou knihu ještě nečetla:



Přelouskat knihy na jejichž obale se nachází barvy:


Modrá/Bílá-
Oranžová-
Bílá-
Zlatá-
Stříbrná-
Zelená/Černá-
Červená-
Růžová/Fialová-
Žlutá-

Přečíst knihy které začínají na písmena:


A-
B-
C-
D-
E-
F-
G-
H-
I-
J-
K-
L-
M-
N-
O-
P-
R-
S-
T-
U-
V-
X-
Y-
Z-

Přečíst knihy, které mají:


Jednoslovný název-
Název o dvou slovech-
Název se třemi slovy-
Čtyřslovný název-
Počet stran nad 200-
Počet stran nad 400-
Počet stran nad 500-

Dojmy:


Kniha, která mi zlomila srdce:
Kniha, která byla "za babku":
Kniha, která se nedala číst bez kapesníku:
Kniha, která trvala přečíst věčnost:
Kniha, kterou jsem nedokázala dočíst:
Kniha na jeden zátah:
Kniha sprostých slov:
Kniha, která vás něčemu naučila nebo vás poučila:
Kniha, jejíž slávu po přečtení nechápete:
Napiš počet přečtených stran prvních deseti knih v tomto roce:

Přečíst celkem 60 knih















Leden

1- Dokonalý pár
2- Hvězdy nám nepřály
3- Eleanor a Park
4- Bílý kůň

Únor

5- Upíří deníky-probuzení
6- Tajný kruh: zasvěcení
7- Upíří deníky-souboj


Jestli máte chuť, můžete se zapojit také! :-)

8 komentářů:

  1. Je super, že ses taky zapojila. :) A zmínka v úvodu o mém blogu mi udělal radost :3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šedesát knih bych asi nedala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No abych byla upřímná, taky teda nevím jestli jich stihnu 60 :D

      Vymazat
  3. Ahoj!! Tvoj blog sa mi veľmi páči, kdeže aj ja sama som niečo ako knihofil a taktiež som s blogovaním začala (opäť ale to nevadí :D).
    60kníh sa podľa mňa dá zvládnuť, to je 5 kníh na mesiac a 1 a niečo knihy na týždeň :D (a dá sa do vyrovnať tým, že niektoré knihy proste len tak zhltnem za jeden deň a niekedy keď kvôli súťažiam nestíham tak si poležia na poličke aj mesiac :D) Síce je už február, zapojím sa do výzvy a doplním ju o knihy, ktoré som stihla už tento rok prečítať a dnes robím s dvoma kamoškami "nájazd" na miestnu knižnicu a máme taký spoločný dlhý zoznam, minimálne 10 kníh :D navyše vlani som tiež plnila niečo ako "knižní challenge" a na konci roka som mala prečítaných 52 kníh :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :-) No doufám že těch 60 knih zvládnu, ta škola je učiněný peklo :/ Jsem strašně ráda že se taky zapojíš, vůbec nevadí že už je únor...Nájezd na místní knihovnu...:DD No tak doufám že ste jim to tam pěkně vyrabovaly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si teda mala vidieť :D prídem s kamoškou najprv do detského oddelenia, otvoríme dvere.. a stretneme ďalšiu kamošku, totálne šialenú milovníčku kníh... takže knihovníčka mohla sledoval tri teenagerky, pričom každá mala iný postup: jedna potichu vyberala, druhá chodila kade tade a sliedila čo by ešte mohla vziať a tretia, čiže ja si vybrala to pre čo som si prišla, pričom som ako "vedúca skupiny" sem tam vybrala nejakú knihu, čo som už prečítala (mám ich najviac na konte :D) a zamávala som na kamošky, nech si to prehliadnu :D Jedna kamoška si zobrala asi 5 kníh, druhá 8 a ja iba 3, pričom som v taške mala 4 knihy požičané od kamošky... v beletrii kamoška skončila so 5 knihami a ja so 6 knihami :D
      Tak teraz mám na poličke 13 kníh a v inej poličke mám tri knihy na dejepisnú súťaž o 2.svetovej vojne, ktorá je za týždeň :D :D :D

      Vymazat
    2. To bych vás chtěla vidět :DD Musela to být sranda :D No to ste si domů odnesly celou knihovnu ne :D Kdoví jestli jim tam ještě něco zbylo po vašem nájezdu :D

      Vymazat