neděle 4. ledna 2015

Co mi nadělil Ježíšek - 2014

Co jsem dostala pod stromeček? Hádejte...
Další várku knížek :D



Celkem mi přibylo 6 knížek, ze kterých mám velkou radost!





Koříst je druhý díl Honu, kterej se mi celkem líbil takže se i na tohle těším.



Knihu Rudá jako rubín už mám přečtenou a brzy na ní napíšu recenzi.



Tuhle knihu už chci hodně dlouho takže jsem ráda že jí mám konečně doma, už jen přečíst.



Na Eleanor a Park se hrozně těším.



O Selekci jsem slyšela tolik dobrých ohlasů že jsem si o ní taky musela napsat Ježíškovi :D



Krásnou katastrofu už jsem taky přečetla a...bože tahle kniha je naprosto dokonalá! Taky tu určitě brzo bude recenze.


Promiňte mi že jsem článek o dárcích přidala až teď ale nějak mi to dřív nevyšlo. Co jste dostali k Vánocům vy? 


20 komentářů:

  1. Eleanor a Park jsem dostala taky ♥ jsem moc zvědavá :D a pak jsem dostala Easy, Inferno, Léta s Top Gear, Můj život u sousedů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to zvědavá :D Můj život u sousedů je skvělá kniha :-)

      Vymazat
  2. Moc krásné dárky. Hon jsem ještě nečetla, takže druhý díl doma ještě nemám. Rudá jako rubín, na to se už také nějakou dobu chystám. A Selekce je moje srdcová záležitost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky mám z nich radost :D Rudá jako rubín je úplně suprová knížka, tu si určitě prečti! Na Selekci se už těším :D

      Vymazat
  3. Rudá jako rubín a selekce jsou dokonalé!Krásná katastrofa je taky super!
    Já k Vánocům dostala stejně jako ty Eleanor & Park. Potom jsem dostala papírová města, můj život u sousedů, Dash&Lily - kniha přání, Hrej tajně, Čtyřka,dcera kostí a dýmu a 101 mandal pro krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Selekci se už brzo chystám tak snad se mi taky bude tak moc líbit :D Týjo, tys toho teda dostala. Dash a Lily bych chtěla taky. Tak ať se ti všechny líběj :-)

      Vymazat
  4. Krásná katastrofa je boží!! Potřebuju si koupit druhý díl, abych věděla jaké to je z pohledu Travise! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, je to dokonalá kniha! Já si nejdřív Učiněnou katastrofu koupit vůbec nechtěla ale potom co jsem přečetla Krásnou katastrofu tak si jí koupit musím! Taky by mě hrozně zajímal Travisův pohled na celý příběh :D

      Vymazat
  5. Krásné kusky...Sériu Drahokamy si musím už konečne prečitať.Teším sa na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Tu sérii si musíš přečíst, já četla zatím jen první díl ale ten se mi hrozně líbil! Recenze snad taky brzo budou ale nevím, nemám teď moc času :-(

      Vymazat
  6. Já ti ty knihy závidím :3 Ale rozhodně jsem o Selekci a o Eleanor a park už četla dobré recenze a taky bych si to chtěla přečíst, vypadá to dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Promiň, že píšu až teď.......nějak se ztrácím kvůli zkouškám :/ Knihy teda závidím.Rudá jako rubín to je moje úplně nej. jedna z knížek..naprosto skvělá ♥ Selekci jsem taky četla a taky jí mám. Ta obálka je prostě super. A Krásná katastrofa tu ti závidím, protože jí mám jen jako eknihu a brala bych jí do knihovničky, protože je to taky moje oblíbená :D Knihu Hon jsem teda nečetla a zatím mě ani nelákala, Eleanor a Park bych teda tady moc chtěla, tak snad se mi to někdy splní a poslední knížku Skrytá jsem tedy četla a vím, že jsem jí zařadila mezi takové průměrné knížky...no, nic. Přeju ti krásné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, naopak tě chápu, já toho teď taky kvůli škole moc nestíhám... Rudá jako rubín je skvělá kniha, na Selekci se brzo chystám a ta obálka je fakt strašně pěkná. Krásná katastrofa je taky moc super. A děkuju :-)

      Vymazat
  8. Ahoj :) moc se těším na recenze! :) knížek jsi k Vánocům dostala tedy celkem dost :) já jsem ráda, že jsem za Vánoce přelouskala jednu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) tak to je super, v nejbližší době už jednu recenzi plánuju :-) Tak aspoň že tu jednu si přečetla ;-)

      Vymazat
  9. Krásné knížky! Selekci bych moc chtěla. Hon jsem četla, ale jako e-knihu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám z nich radost :-) Hon byla docela dobrá knížka a Selekci jsem ještě nečetla :-D

      Vymazat